Ponuda
  • DAJTE SI PRILIKU DA RADEĆI ŠTO VOLITE OSTVARUJETE SAN – TO ČINE USPJEŠNI LJUDI.

Učitaj drugu misao

Najnovija kolumna

Proljeće je, a ja solo - Kako živjeti punim plućima, bez obzira na to imate li partnera?

Koliko god da smo društvena bića, statistike ipak govore o tome kako je u zapadnom svijetu sve više samaca. U društvu koje kao temeljne vrijednosti ima obitelj, zajednicu dvoje ljudi i monogamni odnos (barem institucionalno gledano), biti samac nakon tridesete znači biti različit od «prosjeka». Proljeće najavljuje ponovno rađanje prirode, i potreba da izađemo iz toplog doma više nam nije opcija. Može li se kroz to razdoblje, kada se sav život radosno budi - biti sam, ali i veseo, aktivan, optimističan, pa i sretan? I kako to postižu oni koji svoju situaciju gledaju na pozitivan način?

više >>

  • pr trening

    Ukoliko se već bavite odnosima s javnošću ili biste željeli naučiti kako postati profesionalac u PR-u, javite mi se radi dogovora o terminu i uvjetima treninga za neki (ili sve) PR module:
    - PR trening (osnovne PR vještine i PR alati)
    - Tiskovna konerencija
    - Objava za medije
    - Intervju za medije
    - Krizno komuniciranje
    - Trening medijskog nastupa

    VIše o treninzima možete pročitati u tekstu koji slijedi:

    PR trening (osnovne PR vještine PR alati)
    - Što su odnosi s javnošću
    - Kako oformiti vlastiti PR odjel
    - Kako dobiti maksimum u radu s PR agencijom
    - Osnovni PR alati: press konferencija, press release, priprema za intervju
    - Krizno komuniciranje

    Tiskovna konerencija

    - Kada organizirati tiskovnu konferenciju
    - Planiranje
    - Priprema
    - Provodjenje
    - Materijali
    - Važnost „Follow up“-a

    Objava za medije
    - Kako se piše objava za medije
    - Kome se šalje
    - Kako povećati priliku za objavu

    Intervju za medije
    - Planiranje intervjua
    - Dogovaranje intervjua
    - Savjeti
    - Televizija-radio-novine
    - Provodjenje intervjua
    - Nakon intervjua
    - Autorizacija
    - Medijski trening

    Krizno komuniciranje
    - Što je krizno komuniciranje
    - Kontrola i kako je ostvariti
    - Plan krizne komunikacije
    - Uspostava kriznog stožera
    - Odnos s medijima u kriznoj komunikaciji


    TRENING ZA MEDIJSKI NASTUP
    1. televizija kao “najmoćniji” medij u Hrvatskoj
    - karakteristike tog medija
    - korisni savjeti o tome kako se obući,
    - čemu posvetiti posebnu pažnju,
    - na koji način komunicirati s novinarom-intervjuerom,
    - ali i publikom koja gleda intervju.

    2. rad na porukama:
    Vježba kvalitetne artikulacije misli u kratkom roku (sound bite), kako da budete persuazivan govornik, ostvarite kredibilitet te zainteresirate gledatelje i što kvalitetnije prenesete poruku

    3. simulirani intervju, uz snimanje kamerom:

    Odgovara se na pet-šest prethodno nepoznatih pitanja različite težine i sadržaja vezanih uz tvrtku.

    Nastavak treninga – Call back
    Nakon što je materijal snimljen, analizira se. U drugom (neobaveznom) dijelu vježbe, tjedan do deset dana nakon prvog dijela, provodi se nastavak treninga, call back, ukoliko je to potrebno. Ova analiza TV nastupa jer iznimno korisna, jer se komentiraju dobre i manje dobre reakcije i ponašanje tijekom intervjua te se pri tome daju najkorisniji savjeti kako izbjeći loše reakcije i eliminirati greške koje se pri tome čine.

<< nazad na seminare