Ponuda
  • BUDITE SPREMNI NA AKTIVNO SUDJELOVANJE U RJEŠAVANJU PROBLEMA.

Učitaj drugu misao

Najnovija kolumna

Radujmo se jeseni (kako se vratiti u puni ritam radnih obaveza nakon ljetnog odmora)

U cipeli ste pronašli kamenčić koji vas je podsjetio na žalo na kojem ste i ove godine proveli duge sate upijajući zrake sunca i odmarajući tijelo i dušu. Na nogama vam je cijelo ljeto bila laganija obuća, a sada će (opet) trebati vezati cipele. A i jakna vam je nekako prekruta. Sputava vas. Ljeto je na izmaku, a godišnji odmor iza vas (već ste ga i zaboravili). Vraćate se (polako) u stvarnost. Budilica je ponovno u funkciji. Radne obaveze, nova školska godina, gužve u prometu. Stiže jesen.

više >>

  • Kako ojačati samopouzdanje - 7 alata za stjecanje i vraćanje pozitivne slike o sebi

    Kako ojačati samopouzdanje - 7 alata za stjecanje i vraćanje pozitivne slike o sebi

    U ovoj knjizi pomažem vam otkriti je li vam narušeno samopouzdanje i kako ga steći/vratiti. Sedam alata ili mentalnih vježbi koje vam predstavljam ili vas na njih podsjećam, koritist će vam, jer se samopouzdanje svakodnevno može narušiti.

    O knjizi je, kao recenzentica, Dubravka Miljković napisala: “Mnogi ljudi u životu ne postižu onoliko koliko bi mogli - - ne zbog nedostatka sposobnosti, svoje želje za uspjehom ili možda nepovoljnih okolnosti, nego zbog nedostatka samopouzdanja - vjere da im je uspjeh uopće moguć. Tako se, s obzirom na to da se ne usude ciljati visoko, zadovoljavaju (pre)niskim ciljevima. Tu na scenu stupa životni trener-life coach, kao motivator i facilitator koji osobi pomaže razjasniti vlastite prioritete, ciljeve i željeni rezultat - u poslovnom ili u osobnom životu.”

    Što jest, a što nije samopouzdanje; kako introspekcijom otkriti uzroke narušenog samopouzdanja; kako vježbom ljubavi prema sebi zavoljeti sebe; kako postavljati zdrave granice; kako ustrajati u ostvarenim promjenama… kako ostvariti daljni rast i razvoj, sve su to teme koje pokriva ovaj priručnik.

<< nazad na knjige